ТОП за тиждень

Статті про футболки

Футболка і маркетинг. Футболка і маркетинг.
Футболки стабільно залишаються найбільш поширеним і найбільш демократичним видом одягу. Їх носять люди різних професій, різної статі, будь-якої національності і віри, будь-якого віку і соціального статусу. Футболки використовують не тільки в повсякденному житті, але навіть у комерційній діяльності. Адже реклама - це найшвидший та дуже дієвий спосіб популяризації та просування товару на зовнішньому ринку. Завдяки рекламі величезне число потенційних клієнтів може ознайомитися з тією чи іншою продукцією. Реклама - незамінний помічник в маркетингу, яка використовує різні шляхи збільшення продажів товарів або послуг, серед яких - великі об’єкти з рекламою, яка одразу кидається в очі або ж ледве помітні елементи прихованої реклами. Маркетинг не залишає поза увагою жоден з варіантів, саме тому досить популярним стало використання футболок для маркетингових акцій в цілях просування різних товарів або послуг. У наш час можна побачити безліч футболок із символікою різних компаній, елементами, малюнками та візерунками їх фірмового дизайну, а також відповідними емблемами і написами. Наприклад, різні торговельні мережі використовують футболки, оформленні у фірмовому стилі у якості уніформи для своїх працівників....
Безкоштовна доставка Безкоштовна доставка
При замовленні п'ятьох і більше футболок ми здійснимо безкоштовну доставку замовлення службою "Нова Пошта" на склад у Вашому місті або "Укрпоштою" у Ваше відділення зв'язку. Якщо Ви оберете можливість оплати замовлення у момент його отримання  "Накладний платіж", то Вам доведеться додатково оплатити вартість цієї послуги.  Крім того, ми уклали додаткову угоду з "Новою Поштою", яка дозволить Вам економити на оформленні послуг "Нової Пошти" при замовленні менше п'ятьох футболок - ми вирішили взяти всі витрати по доставці на себе, а для Вас запропонувати фіксовану ціну доставки - 50грн та фіксовану ціну послуги "Накладного платежу" за пільговим тарифом - 5 грн. за одну футболку + 5 грн за оформлення накладного платежу  (стандартний тариф по "Накладному платежу" від 23 грн).  Щодо "Укрпошти", то оплату послуги "Накладного платежу" Вам доведеться здійснювати самостійно у Вашому відділенні зв'язку за тарифами "Укрпошти" (орієнтовна вартість вказується у замовленні) .  Отже, Ви економите на доставці , ми - отримуємо більш лояльних покупців, а...
Футболки від Андре Тана - суцільне розчарування Футболки від Андре Тана - суцільне розчарування
До приїзду Мадонни в Київ український дизайнер одягу Андре Тан випустив серію футболок з написом «Эта тетка жутко воет» і шаржовим зображенням співачки. Таким чином, модельєр виразив своє розчарування творчістю і поведінкою Мадонни останніми роками. Ще нещодавно Андре Тан був в числі самих пристрасних прихильників співачки. Він захоплювався її стилем в одязі, вокалом, талантом, добродійною діяльністю, навіть роботами в кіно, про що він сам говорить в інтерв'ю з приводу випущеної серії футболок. Але останні витівки Мадонни на різних концертах у рамках світового турне на підтримку альбому MDNA просто обурили українського модельєра. Антре Тана зокрема ображає оголені груди співачки, при цьому він особливо підкреслює вік поп-діви. Тобто, якби груди були б 23-річні, або хоч би 33-річні, то ще нічого. А ось 53 роки - це вже занадто. Мабуть груди і правда не дуже, якщо це видовище могло переважити в очах дизайнера 12 успішних альбомів, безліч нагород і номінацій, роботу в добродійних організаціях. Ще більш дивним здається твердження Андре Тана, що таким провокаційним жестом Мадонна намагається завоювати підліткову аудиторію. Тоді як сучасний підліток може опинитися на концерті Мадонни тільки, якщо його...
Оголені знаменитості на футболках від Марка Джейкобса Оголені знаменитості на футболках від Марка Джейкобса
Ми продовжуємо писати про те, як знаменитості створюють, рекламують і продають футболки з благодійною метою. Сьогодні мова піде про футболки "Protect the Skin You're In" із зображеннями відомих осіб від американського дизайнера Марка Джейкобса. Марк Джейкобс в першу чергу відомий колекціями одягу, що випускаються під його власним брендом, але з 1997 року він за сумісництвом є креативним директором французької марки Louis Vuitton. Разом зі своїм другом і бізнес-партнером Робертом Даффі Марк Джейкобс в 2006 році розробив і втілив у життя проект "Захисти свою шкіру", присвячений боротьбі проти меланоми. Меланома - це злоякісна пухлина шкіри, яка рано дає метастази і важко піддається лікуванню на пізніх стадіях. Тоді як вчасне звертання по медичну допомогу дає добрі результати. Своїми футболками із зображенням оголених знаменитостей Марк Джейкобс, по-перше, просто інформує громадськість щодо проблеми, а по-друге, усі гроші від продажу футболок поступають на дослідження в наукові інститути IMCG (Interdisciplinary Melanoma Cooperative Group) і медичні центри. Проект довготривалий. За цей час було зібрано більше 1 млн. доларів, і гроші продовжують надходити. Серед знаменитостей, які...
Футболки Андрія Шевченка Футболки Андрія Шевченка
Прекрасна, а головне результативна, гра Андрія Шевченка у складі української збірної на чемпіонаті Євро- 2012, підняла нову хвилю інтересу до футболіста. І хоча Андрій заявив, що на цьому чемпіонаті він востаннє виступає у футболці національної збірної,  його прихильники сподіваються, що він ще довгий час тішитиме уболівальників чудовою грою у складі київського "Динамо". А слід сказати, Шевченко дуже шанобливо відноситься до своїх прихильників, особливо до дітей. Він добре пам'ятає, як в дитинстві він сам збирав футболки зірок радянського футболу: Заварова, Беланова. Була у Андрія й улюблена - футболка Блохіна, в якій він спав багато років. Сьогодні тисячі українських хлопчиськ носять футболку Шевченка із заповітною цифрою сім. Андрій закріпив цей номер за собою після вдалої кар'єри в "Мілані". Коли він тільки почав грати в італійському клубі, йому запропонували на вибір декілька вільних номерів. Футболіст зупинився на сьомому номері, і тільки через рік дізнався від свого друга, що  Шева - футбольне прізвисько Шевченка - на івриті означає "сім". Це було відмінним приводом  зберегти за собою цей номер і в Лондоні у складі "Челсі", в...
Патріотичні футболки Патріотичні футболки
Патріотичні футболки завжди користувалися популярністю. Але 2012 року завдяки чемпіонату по футболу Євро-2012 попит на патріотичну символіку зріс додатково. Адже такі футболки часто купують туристи, щоб привезти додому сувенір. Та і хазяї чемпіонату також із задоволенням купляють патріотичні футболки, щоб підкреслити свою приналежність до народу. Полегшити вибір покупцям допоможе цей невеликий огляд. Усю безліч патріотичних футболок можна умовно розділити на декілька груп. У першу групу футболок одягаються патріоти географічні. Носій географічної патріотичної футболки визначає свою приналежність (і пишається нею) до країни, до краю, до населеного пункту. Футболки з написом "Україна" особливо доречні в подорожах в інші країни.  Подорожуючи Україною, можна в кожному місті обзаводитися сувенірною футболкою з гербом міста, символічним малюнком або написом, характерним для цієї місцевості. Наприклад, завдяки групі "Брати Гадюкіни" усі знають "Файне місто Тернопіль". Власників футболок із зображенням козаків, замків, елементів національного костюму можна назвати патріотами історичними. Це також говорить про гордість за свою країну, за її минуле, але тільки на території цієї...
Футболки від українських дизайнерів Футболки від українських дизайнерів
Особливість нашого модного життя полягає в тому, що ми значно більше знаємо про зарубіжних дизайнерів одягу, ніж про своїх вітчизняних творців. Хто цікавиться модою і може собі це дозволити, вважає за краще купувати футболки розкручених світових брендів. Інші просто купують вподобані речі, особливо не цікавлячись виробником. Хоча і першим і другим було б корисно знати,  що в Україні працюють багато талановитих дизайнерів, які випускають яскраві і стильні речі. Пропонуємо вашій увазі огляд футболок від українських дизайнерів. Усі знають співачку Світлану Лободу. Але мало хто знає, що Лобода цілком успішно розробила і випустила в продаж вже три колекції молодіжного одягу. Перша колекція F*ck' n' macho вийшла в 2008 році і цікава нам тим, що складається в основному з футболок. Сірі, білі і чорні футболки прикрашені написом, під яким колекція вийшла, а також є футболки з відвертими зображеннями співачки. У наступну колекцію No Silicon, окрім футболок увійшли спортивні костюми, сукні. Колекція F*ck the CRISIS найбільш розкручена завдяки виступу співачки на конкурсі "Євробачення". Цікаву колекцію футболок представили Антін Мухарский і його дружина Сніжана Єгорова. Чим тільки не займалася ця...
Які футболки носять знаменитості Які футболки носять знаменитості
Ми звичайні люди і можемо одягатися, як хочемо. Але ось знаменитості, чий кожен крок відстежують папарацці, повинні особливо ретельно підбирати гардероб. І вони так і роблять. Тому, якщо ви бачите в журналі фото зірки з вульгарним або двозначним написом, це не випадково. Насправді так і було задумано, щоб привернути увагу публіки. Так про що говорять нам футболки знаменитостей. Пропонуємо вашій увазі невеликий огляд футболок зірок зарубіжного шоу-бізнесу. Співаки і співачки демонструють своїми футболками свої музичні переваги. Мовляв, я не лише свою музику слухаю, але знаю і люблю класику. Під класикою маються на увазі рок і піп ікони минулого. Наприклад, серед зірок багато любителів Rolling Stones. Футболки з відомим логотипом - відкритий рот з повними червоними губами і американським прапором замість язика - носять Джесіка Симпсон, Періс Хілтон, Джесіка Альба, Авріл Лавін. Групу "Біттлз" шанують і носять футболки з написом або з фото учасників групи  актор Джон Імбруцци, Єва Мендес, Кейт Бекінсейл. Група Iron Maiden завжди пропонувала своїм прихильникам футболки з цікавими принтами. Як ні дивно, але у фанати важкого року записалися  дівчата Кірстен Данст і Ліндсей Лохан....
Футболка в "Книзі рекордів Гіннеса" Футболка в "Книзі рекордів Гіннеса"
До чого здавалося б проста річ - футболка. Але є люди, які і з простою футболкою примудряються встановлювати рекорди. Їх рвуть, складають, надівають, розтягують, роблять з них картини і багато що інше. Ось декілька рекордів з використанням футболок, зафіксованих "Книгою рекордів Гіннеса". Найбільше число футболок розірваних за одну хвилину - 20. Рекорд належить Ашриті Фурман із США. Для розривання використовувалися жіночі футболки великого розміру фірми Anvil. Трохи двозначна реклама. Більш дивним здається рекорд, поставлений Гремом Круденом з Великобританії. Він за одну хвилину склав 23 футболки. А ось найбільше число людей, що складають футболки одночасно, складає 275 чоловік. Така акція, організована добродійною організацією Retail Trust, проходила в торговельному центрі Westfield  в Лондоні. Техніка складання футболок могла бути різною, головне, щоб в результаті вийшов акуратний прямокутник. Найбільша у світі футболка була створена компанією Gildan і представлена під час 40-го музичного фестивалю в Нешвілі, штат Теннесі США 11 червня 2011 року. Її розміри 85,74 м в довжину і 55,14 м завширшки. Цю величезну футболку потім пустили на 12000 нормальних футболок для учнів Нешвільської...
Футболки Шелдона Купера Футболки Шелдона Купера
Супер смішний серіал "Теорія великого вибуху" вже п'ятий сезон радує своїх прихильників. Іскрометні діалоги, розумний гумор, забавні персонажі - ось що притягує безліч глядачів у всьому світі. Ну і звичайно думка, що навіть якщо ти низькорослий очкарик з непереносимістю лактози,  для тебе не все втрачено. Сусідка-білявка все ж зверне на тебе увагу. І якщо Леонард - персонаж близький багатьом, то ось Шелдон Купер - це унікум, який не схожий ні на кого зі знайомих. Риси вдачі Шелдона, його біографію і дивності залишимо для сайтів, присвячених серіалу, а нам би хотілося зупинитися на футболках Шелдона Купера. Не знаю, чи помітили ви усю різноманітність футболок представлених в серіалі. Футболки Шелдона особливо цікаві тим, що за ними можна прослідкувати настрій героя, або ж вони мають якесь відношення до сюжету серії. Наприклад, в одній з серій четвертого сезону Шелдон міркує про те, що 73 - це найкраще число, оскільки воно є 21-м простим числом, а написане навпаки, тобто 37 - це 12-е просте число. У двійковій системі 73 - це паліндром. Шелдон наводить ще декілька аргументів на користь числа 73, а всього через декілька серій з'являється в темній футболці з числом 73 в білому крузі. Тільки істинний...
Ед Харді і його футболки Ед Харді і його футболки
  Дон Ед Харді відомий всьому світу як художник, гравер і татуювальник. Древньому мистецтву татуювання він навчався у Хоріхіде, одного з найбільш визнаних майстрів Японії. Роботам Еда Харді властиві глибина і експериментальний дух. За це його і називають "хрещеним батьком сучасного тату". Як художник Ед Харді працює вже більше 40 років. У його роботах змішані мексиканські, американські, японські мотиви. Найвідоміші його твори виставляються в Сан-Франциско, Гонолулу, в Колорадському Університеті. Незважаючи на приголомшливий успіх, Ед Харді навіть і не думав про створення відомої у всьому світі торговельної марки. Тільки зустріч з дизайнером з Франції Крістіаном Одіж’є, який і надихнувся ідеєю перенесення вінтажних татуювань на одяг, зробила можливим народження бренду.   Сьогодні Ed Hardy - це розкручена марка, відома у всьому світі. Харді разом з Крістіаном Одіж’є створює одяг не лише для зірок і багатіїв, але і для рядових представників міської субкультури. Тому ціни на товари цілком демократичні, дозволити собі футболку від Еда Харді може будь-хто. Але не будь-хто набереться сміливості, щоб носити таку футболку. Такий одяг віддають перевазі нестандартні харизматичні особи,...
Футболки-гаджети Футболки-гаджети
Футболка набуває все більшої універсальності. Якщо раніше це був просто предмет гардеробу, після футболка перетворилася на носій лозунгів і прокламацій, то тепер їй все частіше надають функціональне значення. Ми вже писали про футболки, оснащені різними датчиками, що стежать за станом здоров'я, футболки, що виправляють поставу й іншими сучасними штучками. А з цієї замітки ви дізнаєтеся про футболку-зарядку, футболку-серветку, футболку-Wi-Fi датчик. Компанія Orange - оператор стільникового зв'язку, представила концепт  футболки, яку можна використовувати як зарядний пристрій для мобільних телефонів, плеєрів і тому подібних гаджетів. Виробники одягу і аксесуарів вже давно намагаються вбудовувати акумулятори у свою продукцію, але ця футболка має унікальне поновлюване джерело струму - звукові хвилі. Футболка працює на принципі п'єзоелектричної плівки, яку повсюдно використовують в якісних звукових динаміках. Тільки на відміну від динаміків, футболка не виробляє звук під дією електричного струму, вона виробляє електрику під впливом звукових хвиль. Отримана електрика передається в акумулятор, вбудований у футболку. Накопичена енергія використовується для зарядки різних мобільних пристроїв. Усе...
Анатолій Вассерман відстоює своє право називатися Онотолє в суді Анатолій Вассерман відстоює своє право називатися Онотолє в суді
Український журналіст, політичний консультант і ерудит Анатолій Вассерман широко відомий в інтернет-співтоваристві і не лише. Телеглядачі полюбили його ще з часів участі в інтелектуальних іграх "Що? Де? Коли"? і "Брейн-ринг". Анатолій Вассерман родом з Одеси, випускник Одеського технологічного інституту холодильної промисловості за фахом "інженер-теплофізик", але працював програмістом, а з 1991 року захопився журналістикою. Відтоді він часто бере участь в різних телешоу, але більш активне громадське життя Анатолій Вассерман веде в мережі. Це широко відома в рунеті особа. Мабуть саме популярність Вассермана спонукала компанію "Меріджейн", що займається виробництвом футболок, помістити портрет бородатого чоловіка в окулярах  на своїй продукції, що поширюється через систему інтернет-замовлень. Анатолій Вассерман побачив в цьому зображенні своє обличчя, тим більше що портрет підписаний "Onotole". Onotole - це прізвисько Вассермана, яким його нагородили користувачі рунета. Onotole - це найрозумніша людина на Землі, яка знає абсолютно усе. Природно, що таке схвальне прізвисько Вассерман став використовувати як свій псевдонім. Обурений ерудит в грудні минулого року...
Як купити футболку через інтернет Як купити футболку через інтернет
p{text-indent: 40px;} Футболка - це зручний і універсальний одяг. Тільки, на жаль, асортимент в магазинах і на ринках не завжди нас радує. Хочеться чогось потрясного, ексклюзивного, оригінального, а не штамповки китайського виробництва. У такому разі купівля футболки в інтернет-магазині допоможе розв'язати цю проблему. Адже футболка це не вечірня сукня і не дорогий костюм, вона не вимагає нескінченних примірок. Досить тільки знати свій розмір і визначитися з дизайном. Якщо у вас недостатньо досвіду покупок через інтернет, варто дотримуватися декількох рекомендацій. По-перше, інтернет-магазин, де ви збираєтеся купити футболку, повинен вже достатньо довго існувати в мережі. Хоч би рік. Якщо сайт розміщений на безкоштовному хостингу, це повинно вас насторожити. Люди, що не бажають вкладатися в розвиток свого бізнесу, відносяться до справи несерйозно. По-друге, на сайті має бути вказана контактна інформація продавця: адреса, номери телефонів, icq і тому подібне. Не лінуйтеся, передзвоніть по реальному телефону, перш ніж зробити замовлення або перед тим, як відправити гроші. Спілкування з продавцем допоможе визначитися з вибором способів доставки і оплати. Природно, якщо по вказаних номерах ніхто не...
Футболка в центрі скандалу Футболка в центрі скандалу
Футболки сьогодні настільки популярні, що рано чи пізно, враховуючи теорію ймовірності, яка-небудь з них просто зобов'язана була взяти участь в якомусь скандалі. 2011 рік було особливим в цьому плані. Майже півроку усе інтернет-товариство з цікавістю стежило за долею Дениса Олейникова. Невідомо чи сам він особисто розробив дизайн скандальних футболок "Спасибі жителям Донбасу", але як директор фірми-виробника, він узяв на себе усю відповідальність. Чи винен Олейников в інкримінованому йому незаконному використанні логотипу Євро- 2012, чи повинен він понести покарання і яким воно буде - це вирішуватиме суд, якщо він коли-небудь відбудеться. Поки що Олейников виїхав за кордон разом зі своєю сім'єю, продовжує вести свій бізнес звідти, і не збирається повертатися. Любителі боксу напевно вже забули, а не любителі навіть і не знали про інший скандал, що вибухнув навколо футболки. Бій між Володимиром Кличком і Девідом Хеєм відбувся 2 липня і завершився перемогою Володимира Кличка. Але не багато хто знає, який скандал супроводжував тривалий період підготовки до бою. На першій офіційній прес-конференції англійський боксер Девід Хей шокував навіть досвідчених спортивних журналістів своєю агресивною...
Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік
Щорічно більше сотні компаній і фірм платить Джейсону Садлеру за те, що він  користується футболками з їх логотипами,  рекламує їх через соціальні мережі Facebook, Twitter і інші. Винахідливий американець  збирається отримати прибуток наступного року близько 500 тис. доларів за носіння фірмових футболок . Цей рік приніс Садлеру, за найскромнішими підрахунками більше, ніж  220 тис.  Такого успіху  28-річний засновник сайту IWearYourShirt.com добився завдяки тому, що він проводить рекламну компанію не лише в інтернеті, але і носить рекламовані футболки в повсякденному житті. Спершу, це може бути схоже на мрію всякого нероби, який хоче стати мільйонером за один день. Але не всім відомо, що співвідношення ціни і якості  у футболках не завжди оптимальне, а дізнатися про це можна тільки на практиці. Цим і займається Джейсон Садлер. Він щодня міняє  футболку, численні вбудовані шафи купе заповнені повністю, а він усе продовжує міняти одну футболку на іншу з логотипом компанії. Зараз багато людей із задоволенням купляють не просто футболки, а саме рекламні футболки прикрашені логотипом тієї або іншої компанії, але носять вони їх просто так, заради задоволення і інтересу, а...
Знаменитості продають футболки з благодійною метою Знаменитості продають футболки з благодійною метою
Багато відомих людей, артисти, бізнесмени і політики займаються доброчинністю. Деякі просто перераховують гроші в благодійні організації, тоді як зіркам кіно і шоу-бізнесу набагато цікавіше створювати авторські речі, засоби від продажу яких підуть на доброчинні цілі. Футболка , як найдемократичніший і найбільш популярний предмет одягу, часто є об'єктом таких акцій. Перевага футболки в тому, що вона не просто обмінюється на гроші, вона продовжує привертати увагу суспільства до проблеми після того, як обмін відбувся.  Наприклад, відома актриса Джулія Робертс  спільно з Армані брала участь в розробці дизайну футболок для добродійної акції по боротьбі з СНІДОМ в країнах Африки. Співачка Шакіра об'єдналася з популярним брендом "Mango" і фондом UNICEF, щоб прийняти участь в розробці спеціальних футболок. Їх випуск був приурочений до чемпіонату світу з футболу 2010 року. Дизайн поєднав спортивну тему і африканський стиль. Серія футболок була названа "Waka Waka", це слова з гімну чемпіонату виконаного Шакірою. Прибуток від продажу був спрямований в доброчинну організацію, що допомагає дітям з Південно-Африканської Республіки здобути гідну освіту. Дженифер Энистон взяла...
Футболка - Вікіпедія Футболка - Вікіпедія
Футболка Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.   Футболка — предмет одягу, що зазвичай не має гудзиків, коміру та кишень, з короткими рукавами, що закриває тулуб. Футболки, як і будь-який інший одяг, бувають чоловічі і жіночі. Футболка надівається через голову. Її рукави зазвичай доходять до середини плеча. Футболка — предмет гардеробу, що спочатку відносився до нижньої білизни, проте згодом став використовуватися і як верхній одяг. Для виготовлення футболок застосовуються різні види легкого трикотажного полотна (бавовну, змішану бавовну (з еластаном, поліестером), віскозу, віскозу з еластаном, чистий поліестер). Щільність тканин різниться в межах від 130 до 260 г/м².   Технології пошиття У технології пошиття футболок ключову роль грає уміння працювати з трикотажним полотном: правильно викроювати вироби (подовжньо), ушивати рукави, стежачи за відсутністю складок на проймі, використовувати нитки, що дозволяють виробу тягнутися. Для пошиття футболок , як і для толстовок, використовуються 3 типи швацьких машин: оверлок (для сточування плечових та бічних швів), плоськошовная машина (для обробки підгинів та горловини) і одноголкова машина...
Футболка як елемент ділового чи вечірнього одягу Футболка як елемент ділового чи вечірнього одягу
У сучасне століття загальної глобалізації і стилю життя унисекс в гардеробі кожної людини обов'язково присутні дві речі - джинси і футболки. Це наймодніший і популярніший одяг. Це зручно, це стильний, це недорого, це добре поєднується один з одним, при цьому однаково йде і жінкам, і чоловікам, і дітям. При усьому цьому, багато хто буде здивований, що футболки можна носити не лише з джинсами або шортами. Давно пройшов той час, коли футболка була спортивним одягом. Із спортзалів і спортмайданчиків вона упевнено вторглася в повсякденний гардероб, а сьогодні пробує прорватися в діловий і вечірній стилі. Наприклад, чоловіки цілком можуть надівати футболку під костюм замість сорочки. Бажано, щоб вона при цьому була білого кольору. Можна з логотипом компанії. Я думаю, це вітатиметься начальством. Обов'язкова умова - футболка має бути виготовлена з трикотажу високої якості, добре підходити за розміром, а також бути бездоганно чистою. Під костюм можна надягати футболку-поло. Вона відрізняється від звичайної тим, що у неї не круглий комір, а комірець і застібка на один-два гудзики. Для ділового стилю більше підійде одноколірний варіант. Жінки теж можуть використовувати футболки в діловому стилі. Наприклад,...
Найцікавіша реклама на футболках Найцікавіша реклама на футболках
Футболка вже давно визнана сучасним носієм ідей і інформації. Багато компаній з успіхом використовують промо-футболки в рекламних цілях. Їх дарують співробітникам і клієнтам, роздають як сувеніри на виставках. Більшість рекламних футболок виглядають дуже просто. Це однотонний одяг із зображеним на ній фірмовим логотипом компанії. Але в рекламному середовищі особливо цінуються цікаві незвичайні рішення. У цій статті ми постараємося розповісти про креативні промо-футболках. Відмінний рекламний хід був винайдений маркетологами компанії "Marshall Music". Після зміни імені в 2008 році перед ними стояло завдання розрекламувати нову назву. Креативні футболки, із зображеними на них у натуральну величину музичними інструментами, стійками мікрофонів, навушниками, стали дуже популярними і продавалися далеко за межами Кейптауна, де знаходиться студія. Знаменита компанія  "FedEx" розробила футболки, які кожного, хто їх надягав, перетворювала на кур'єра компанії. Таку ілюзію створювали зображення з логотипом компанії. Відома мережа оздоровчих центрів "PowerHouse Health Club" випустила футболки з пластиковим клапаном "для спуску жиру" на них. Це набагато цікавіше,...
Промо-футболки - засіб ефективної реклами Промо-футболки - засіб ефективної реклами
Сьогодні перед кожною фірмою або підприємством стоїть завдання розробки і підтримки свого позитивного іміджу і неповторного стилю. Підтримувати фірмовий стиль компанії неможливо без стильних брендових аксесуарів, таких як фірмові бланки з логотипом і атрибутикою підприємства, візитки, чашки, ручки і, поза сумнівом, футболки. Велика перевага футболок полягає в тому, що на них є багато місця для розміщення логотипу або картинки рекламного характеру, що, звичайно, привертає значно більше уваги потенційних клієнтів, чим ледве помітний логотип на запальничці або ручці. Футболки вже давно визнані маркетологами одним з кращих рекламоносіїв, і для багатьох компаній реклама на футболках - це одна з обов'язкових статей бюджету. Саме тому футболки часто використовуються компаніями для реклами своїх товарів або послуг на різних виставках, семінарах, конференціях. Існує декілька способів використання футболок з рекламною метою. По-перше, футболки можуть бути заохочувальним подарунком для співробітників фірми. Це викликає позитивні емоції у працівників. Вони із задоволенням з'являються у фірмовій футболці з логотипом в громадських місцях у вільний час, і таким чином рекламують свою компанію....
Футболки, що світяться в темряві Футболки, що світяться в темряві
Образ сьогоднішнього міста вимагає багато світла. Реклама, підсвічування фасадів, мерехтливі вивіски, деталі інтер'єру - це усе властиво сучасному стилю. Мода не відстає, дизайнери стають все сміливіші, і ось вже ми маємо футболки, що світяться в темряві. Цей ефект виникає завдяки хімічній реакції, яка відноситься до фотолюмінісценції. Найпростіший і відоміший спосіб обробити річ так, щоб вона світилася в темряві, це нанести шар люмінофора. Люмінофор - це хімічна речовина, яка має здатність поглинати енергію і перетворювати її у світлове випромінювання. Дія світла, що потрапляє на фарбу, викликає інтенсивний рух електронів. Що і призводить до ефекту свічення після закінчення дії світла. У повсякденному житті ми можемо спостерігати подібний ефект на моніторах комп'ютерів, екранах телевізорів, у флуоресцентних лампах. Футболки , які світяться в темряві, виготовляються за допомогою фарб на основі  люмінофора високої якості. Ці фарби абсолютно не токсичні і безпечні для здоров'я. Малюнок, нанесений такими фарбами в темряві починає світитися. У світлий час доби зображення може бути різних кольорів і їх відтінків: від жовто-зеленого до помаранчевого і червоного. Накопичуючи енергію денного...
Популярні "музичні" футболки Популярні "музичні" футболки
"І той, хто з піснею по життю крокує, той ніколи і ніде не пропаде", - ці відомі слова розповідають про одне з найпопулярніших людських захоплень, найсильнішу прихильності і, може навіть, любов. Любов до музики. Музика - штука чарівна, якщо хочете. Вона здатна подарувати всю гаму людських емоцій : енергійний і веселий або сумний і сентиментальний настрій. З музикою можна займатися будь-якою справою і, найчастіше, виходить навіть ефективніше. Класика прекрасно налаштовує на робочий лад, танцювальна музика дарує заряд бадьорості, романтична викликає прилив почуттів. Будучи мистецтвом, музика, в той же час зрозуміла усім, і саме ця її якість виділяє її і ставить на ступінь вище за усі інші види мистецтва : кіно, живопису або театрального мистецтва. Тому музиканти у всі часи були людьми в шані. Завдяки талановитим музикантам багато хто з нас переживав хвилини радості, оптимізму і просто отримував задоволення. Одним з дуже талановитих музикантів усіх часів можна справедливо назвати Майкла Джексона. І нехай комусь подобалася його музика, комусь ні. Але те, що це людина, творчість якої подарувала початок сучасної R'n'B і піп культурі, є безперечним фактом, що підкреслює значимість Джексона і...
Штраф за футболку Штраф за футболку
Девіду Пратту, водієві навантажувача з Пітерборо, загрожує штраф в 80 фунтів стерлінгів за носіння футболки з написом: "Не діставайте мене! Мені скоро нікуди буде ховати трупи!" На футболці жартівливий напис - "Не діставайте мене! Мені скоро нікуди буде ховати трупи!".  Фраза, на думку влади, образлива і провокує агресію. Поліцейський зупинив Пратта і його дружину на автобусній зупинці і попросив більше не носити "образливої" футболки, стверджуючи, що напис на ній еквівалентний лайці і образам тих, що оточують на вулиці, що протизаконно.   У свою чергу Пратт стверджує, що не мав наміру нікого ображати, а напис - просто жарт. Більш того, чета Праттов обурена діями поліції і вимагає від властей Пітерборо письмових вибачень.   За матеріалами: tsn.ua
Як виготовляються футболки Як виготовляються футболки
Футболки, мабуть, найзручніший та універсальний вид одягу, який ви можете носити практично з будь-якого приводу. Це одна з причин, чому футболка  приваблює великий бізнес і виготовляється на  ринку більш ніж два мільярди у всьому світі. Футболка пройшла довгий шлях з моменту її зародження в 1920 році. Футболка перетворилася з простої з коротким рукавом дизайну, в даний час вимога є у майці з вирізом V-, з довгими рукавами, з або без шапки або капюшона. Першим кроком у створенні футболки включає вибір відповідного матеріалу одягу для конкретного типу футболки,мається на увазі. Дизайни футболок в основному однакові для всіх виробників, за винятком декількох варіацій в рукавах та кишені. Футболки зроблені з різних матеріалів, включаючи поліестер, бавовни або поєднання цих двох матеріалів. Футболкам з бавовни віддають перевагу люди, які живуть у тропічних районах, оскільки в них значно прохолодніше. Останнім часом, хоча, футболки з трикотажу, ребра, в'яже, трикотажні і в'язані вироби блокування ребра стали популярними. Джерсі майки набагато дешевші  і, таким чином, більш популярні в масах. Споживачі, які свідомі про вплив на навколишнє середовище продуктами, які вони носять,...
Знахідка у Львові Знахідка у Львові
АУ! Народ в інеті. Хочу поділитися інформацією. Нещодавно дізналася сенсаційну новину. У одному з Львівських музеїв відкрили новий виставковий зал. Тут розміщені предмети, котрі нещодавно знайшли археологи при розкопках що довго велися на площі Федорова у Львові. Для тих хто не знає то це у самісінькому центрі міста. Звичайно, такого пропустити я не могла. Як справжню львів’янку мене цікавить все те що відбувалось, відбувається та буде відбуватися у моєму рідному місті. Озброївшись фотоапаратом та заручившись підтримкою двох подруг я вирушила туди у перший же день експозиції. Сказати, що я була в захопленні - це нічого не сказати. Знахідки археологів належать приблизно до 13-го століття. Як раз у період заснування Львова. Там був посуд, монети та елементи тодішнього одягу. Ми ходили, фотографували та захоплювались, і тут я побачила її. У окремій вітрині на червоному полотні під склом красувалась на диво стильна річ як на 16 сторіччя. Вона чудово збереглась і прекрасно виглядала. Це була футболка! Так-так справжнісінька футболка. Така як ми носимо зараз. Але наскільки майстерно вона зроблена. Ще б пак - ручна робота. На білій тканині зображені символи Львова. Виконані вони були у срібно-сірих тонах. Мабуть Львів...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення