ТОП за тиждень
Футболка і маркетинг. Футболка і маркетинг.
Футболки стабільно залишаються найбільш поширеним і найбільш демократичним видом одягу. Їх носять люди різних професій, різної статі, будь-якої національності і віри, будь-якого віку і соціального статусу. Футболки використовують не тільки в повсякденному житті, але навіть у комерційній діяльності. Адже реклама - це найшвидший та дуже дієвий спосіб популяризації та просування товару на зовнішньому ринку. Завдяки рекламі величезне число потенційних клієнтів може ознайомитися з тією чи іншою продукцією. Реклама - незамінний помічник в маркетингу, яка використовує різні шляхи збільшення продажів товарів або послуг, серед яких - великі об’єкти з рекламою, яка одразу кидається в очі або ж ледве помітні елементи прихованої реклами. Маркетинг не залишає поза увагою жоден з варіантів, саме тому досить популярним стало використання футболок для маркетингових акцій в цілях просування різних товарів або послуг. У наш час можна побачити безліч футболок із символікою різних компаній, елементами, малюнками та візерунками їх фірмового дизайну, а також відповідними емблемами і написами. Наприклад, різні торговельні мережі використовують футболки, оформленні у фірмовому стилі у якості уніформи для своїх працівників....
Футболки Шелдона Купера Футболки Шелдона Купера
Супер смішний серіал "Теорія великого вибуху" вже п'ятий сезон радує своїх прихильників. Іскрометні діалоги, розумний гумор, забавні персонажі - ось що притягує безліч глядачів у всьому світі. Ну і звичайно думка, що навіть якщо ти низькорослий очкарик з непереносимістю лактози,  для тебе не все втрачено. Сусідка-білявка все ж зверне на тебе увагу. І якщо Леонард - персонаж близький багатьом, то ось Шелдон Купер - це унікум, який не схожий ні на кого зі знайомих. Риси вдачі Шелдона, його біографію і дивності залишимо для сайтів, присвячених серіалу, а нам би хотілося зупинитися на футболках Шелдона Купера. Не знаю, чи помітили ви усю різноманітність футболок представлених в серіалі. Футболки Шелдона особливо цікаві тим, що за ними можна прослідкувати настрій героя, або ж вони мають якесь відношення до сюжету серії. Наприклад, в одній з серій четвертого сезону Шелдон міркує про те, що 73 - це найкраще число, оскільки воно є 21-м простим числом, а написане навпаки, тобто 37 - це 12-е просте число. У двійковій системі 73 - це паліндром. Шелдон наводить ще декілька аргументів на користь числа 73, а всього через декілька серій з'являється в темній футболці з числом 73 в білому крузі. Тільки істинний...
Актуальні футболки сезону літо 2012 Актуальні футболки сезону літо 2012
Літо вже зовсім близько. Це помітно не лише по зеленіючій траві і квітучим деревам, але і по коротеньким спідничкам дівчат. І ніби чекаєш це літо півроку, а приходить воно зовсім несподівано. І як завжди - нічого надіти. Жоден літній гардероб не обходиться без футболок. Які ж футболки будуть актуальні цього року. Звичайно ж футболки з символікою Чемпіонату Європи з футболу "Євро 2012". Надягаючи таку футболку, ви одночасно декларуєте любов до спорту і до своєї країни. Носити футболки з символікою Євро 2012 це дуже патріотичний. Навряд чи ще в близькому майбутньому у нас буде можливість взяти участь у такій видатній події у світі спорту. Тому потрібно використовувати усі шанси цього року, щоб підкреслити, що ми об'єднані загальною ідеєю. Сувенірна продукція - це дуже важливе джерело прибутків під час проведення подібних змагань. Багато підприємців не захочуть упускати такий шанс і займуться випуском сувенірної продукції з символікою Євро 2012: магнітів, кепок, кухлів і футболок у тому числі. Сувенірна продукція може бути двох видів: з використанням офіційної символіки Євро 2012, і без використання такий. У першому випадку, фірма, що бажає виробляти футболки з символікою Євро 2012,  повинна...
Комп'ютерна вишивка на футболках Комп'ютерна вишивка на футболках
Вишивка здавна застосовувалася нашим народом для прикраси одягу. Окрім естетичної функції вона мала і містичний сенс. Вишиті вручну вироби були унікальними. Сьогодні використовувати ручну вишивку у виробництві футболок немає необхідності. Існують технології і механізми, які роблять цей процес швидким і рентабельним. Найчастіше комп'ютерну вишивку застосовують для нанесення логотипу у виробництві фірмового одягу. Такий логотип виглядає презентабельно, акуратно, і, найголовніше, об'ємно. Такі футболки не вимагають спеціального догляду. Прати і прасувати їх можна як звичайні однотонні футболки . Логотип не зблідне і не зіпсується під праскою. Комп'ютерна вишивка  виконується спеціальними автоматичними вишивальними машинами, які працюють за заданою конструктором або дизайнером програмою. Перш ніж перейти власне до вишивки, підбирається візерунок для вишивання. Візерунок можна знайти в спеціальних вишивальних картах, в інтернеті. Чи візерунок може бути створений дизайнером за замовленням. Візерунки обробляються за допомогою редакторів машинної вишивки і зберігаються у файлах вишивальних форматів, наприклад: ART (Bernina), DST (Поширений промисловий формат),  EMB, PES (Brother), JEF...
Футболка в центрі скандалу Футболка в центрі скандалу
Футболки сьогодні настільки популярні, що рано чи пізно, враховуючи теорію ймовірності, яка-небудь з них просто зобов'язана була взяти участь в якомусь скандалі. 2011 рік було особливим в цьому плані. Майже півроку усе інтернет-товариство з цікавістю стежило за долею Дениса Олейникова. Невідомо чи сам він особисто розробив дизайн скандальних футболок "Спасибі жителям Донбасу", але як директор фірми-виробника, він узяв на себе усю відповідальність. Чи винен Олейников в інкримінованому йому незаконному використанні логотипу Євро- 2012, чи повинен він понести покарання і яким воно буде - це вирішуватиме суд, якщо він коли-небудь відбудеться. Поки що Олейников виїхав за кордон разом зі своєю сім'єю, продовжує вести свій бізнес звідти, і не збирається повертатися. Любителі боксу напевно вже забули, а не любителі навіть і не знали про інший скандал, що вибухнув навколо футболки. Бій між Володимиром Кличком і Девідом Хеєм відбувся 2 липня і завершився перемогою Володимира Кличка. Але не багато хто знає, який скандал супроводжував тривалий період підготовки до бою. На першій офіційній прес-конференції англійський боксер Девід Хей шокував навіть досвідчених спортивних журналістів своєю агресивною...
Найцікавіша реклама на футболках Найцікавіша реклама на футболках
Футболка вже давно визнана сучасним носієм ідей і інформації. Багато компаній з успіхом використовують промо-футболки в рекламних цілях. Їх дарують співробітникам і клієнтам, роздають як сувеніри на виставках. Більшість рекламних футболок виглядають дуже просто. Це однотонний одяг із зображеним на ній фірмовим логотипом компанії. Але в рекламному середовищі особливо цінуються цікаві незвичайні рішення. У цій статті ми постараємося розповісти про креативні промо-футболках. Відмінний рекламний хід був винайдений маркетологами компанії "Marshall Music". Після зміни імені в 2008 році перед ними стояло завдання розрекламувати нову назву. Креативні футболки, із зображеними на них у натуральну величину музичними інструментами, стійками мікрофонів, навушниками, стали дуже популярними і продавалися далеко за межами Кейптауна, де знаходиться студія. Знаменита компанія  "FedEx" розробила футболки, які кожного, хто їх надягав, перетворювала на кур'єра компанії. Таку ілюзію створювали зображення з логотипом компанії. Відома мережа оздоровчих центрів "PowerHouse Health Club" випустила футболки з пластиковим клапаном "для спуску жиру" на них. Це набагато цікавіше,...
Промо-футболки - засіб ефективної реклами Промо-футболки - засіб ефективної реклами
Сьогодні перед кожною фірмою або підприємством стоїть завдання розробки і підтримки свого позитивного іміджу і неповторного стилю. Підтримувати фірмовий стиль компанії неможливо без стильних брендових аксесуарів, таких як фірмові бланки з логотипом і атрибутикою підприємства, візитки, чашки, ручки і, поза сумнівом, футболки. Велика перевага футболок полягає в тому, що на них є багато місця для розміщення логотипу або картинки рекламного характеру, що, звичайно, привертає значно більше уваги потенційних клієнтів, чим ледве помітний логотип на запальничці або ручці. Футболки вже давно визнані маркетологами одним з кращих рекламоносіїв, і для багатьох компаній реклама на футболках - це одна з обов'язкових статей бюджету. Саме тому футболки часто використовуються компаніями для реклами своїх товарів або послуг на різних виставках, семінарах, конференціях. Існує декілька способів використання футболок з рекламною метою. По-перше, футболки можуть бути заохочувальним подарунком для співробітників фірми. Це викликає позитивні емоції у працівників. Вони із задоволенням з'являються у фірмовій футболці з логотипом в громадських місцях у вільний час, і таким чином рекламують свою компанію....
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення