ТОП за тиждень
Футболки і екологія Футболки і екологія
Захист довкілля займає думки не лише екологів, але і дизайнерів, що відповідально відносяться до природи. У виробників футболок є два способи вплинути на проблему. По-перше, вони можуть закликати до цього звичайних людей, випускаючи колекції футболок з екологічною тематикою, а по-друге, виготовляти продукцію з еко-материалів і за допомогою технологій, що не завдають шкоди довкіллю. Одним з перших дизайнерів, хто спробував привернути увагу суспільства до проблеми, була британка Кетрін Хемнетт. Вона боролася за виробництво "екологічної" бавовни і випускала футболки із закличними гаслами в захист природи ще в 80-х роках минулого століття. Тоді вони шокували публіку своєю категоричністю, сьогодні ж гасла "Choose Life" (Вибери життя), "Сlеаn up or die" (Прибери за собою або помри), "Save the future" (Врятуй майбутнє) можна побачити не лише на грінпісовцях, але і на зірках шоу-бізнесу. Компанія Noir, у тому числі і її засновник Петер Інгверсен, велике значення надає виробництву одягу з органічної бавовни. Для цієї мети компанія заснувала власного постачальника бавовняної тканини високої якості - Illuminati. Нова компанія повинна постачати екологічну бавовну не лише для Noir, але...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення