Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік
Щорічно більше сотні компаній і фірм платить Джейсону Садлеру за те, що він користується футболками з їх логотипами, рекламує їх через соціальні мережі Facebook, Twitter і інші.
Винахідливий американець збирається отримати прибуток наступного року близько 500 тис. доларів за носіння фірмових футболок . Цей рік приніс Садлеру, за найскромнішими підрахунками більше, ніж 220 тис. Такого успіху 28-річний засновник сайту IWearYourShirt.com добився завдяки тому, що він проводить рекламну компанію не лише в інтернеті, але і носить рекламовані футболки в повсякденному житті.
Спершу, це може бути схоже на мрію всякого нероби, який хоче стати мільйонером за один день. Але не всім відомо, що співвідношення ціни і якості у футболках не завжди оптимальне, а дізнатися про це можна тільки на практиці. Цим і займається Джейсон Садлер.
Він щодня міняє футболку, численні вбудовані шафи купе заповнені повністю, а він усе продовжує міняти одну футболку на іншу з логотипом компанії. Зараз багато людей із задоволенням купляють не просто футболки, а саме рекламні футболки прикрашені логотипом тієї або іншої компанії, але носять вони їх просто так, заради задоволення і інтересу, а...
Найцікавіша реклама на футболках
Футболка вже давно визнана сучасним носієм ідей і інформації. Багато компаній з успіхом використовують промо-футболки в рекламних цілях. Їх дарують співробітникам і клієнтам, роздають як сувеніри на виставках.
Більшість рекламних футболок виглядають дуже просто. Це однотонний одяг із зображеним на ній фірмовим логотипом компанії. Але в рекламному середовищі особливо цінуються цікаві незвичайні рішення. У цій статті ми постараємося розповісти про креативні промо-футболках.
Відмінний рекламний хід був винайдений маркетологами компанії "Marshall Music". Після зміни імені в 2008 році перед ними стояло завдання розрекламувати нову назву. Креативні футболки, із зображеними на них у натуральну величину музичними інструментами, стійками мікрофонів, навушниками, стали дуже популярними і продавалися далеко за межами Кейптауна, де знаходиться студія.
Знаменита компанія "FedEx" розробила футболки, які кожного, хто їх надягав, перетворювала на кур'єра компанії. Таку ілюзію створювали зображення з логотипом компанії.
Відома мережа оздоровчих центрів "PowerHouse Health Club" випустила футболки з пластиковим клапаном "для спуску жиру" на них. Це набагато цікавіше,...