ТОП за тиждень
Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік
Щорічно більше сотні компаній і фірм платить Джейсону Садлеру за те, що він  користується футболками з їх логотипами,  рекламує їх через соціальні мережі Facebook, Twitter і інші. Винахідливий американець  збирається отримати прибуток наступного року близько 500 тис. доларів за носіння фірмових футболок . Цей рік приніс Садлеру, за найскромнішими підрахунками більше, ніж  220 тис.  Такого успіху  28-річний засновник сайту IWearYourShirt.com добився завдяки тому, що він проводить рекламну компанію не лише в інтернеті, але і носить рекламовані футболки в повсякденному житті. Спершу, це може бути схоже на мрію всякого нероби, який хоче стати мільйонером за один день. Але не всім відомо, що співвідношення ціни і якості  у футболках не завжди оптимальне, а дізнатися про це можна тільки на практиці. Цим і займається Джейсон Садлер. Він щодня міняє  футболку, численні вбудовані шафи купе заповнені повністю, а він усе продовжує міняти одну футболку на іншу з логотипом компанії. Зараз багато людей із задоволенням купляють не просто футболки, а саме рекламні футболки прикрашені логотипом тієї або іншої компанії, але носять вони їх просто так, заради задоволення і інтересу, а...
Найцікавіша реклама на футболках Найцікавіша реклама на футболках
Футболка вже давно визнана сучасним носієм ідей і інформації. Багато компаній з успіхом використовують промо-футболки в рекламних цілях. Їх дарують співробітникам і клієнтам, роздають як сувеніри на виставках. Більшість рекламних футболок виглядають дуже просто. Це однотонний одяг із зображеним на ній фірмовим логотипом компанії. Але в рекламному середовищі особливо цінуються цікаві незвичайні рішення. У цій статті ми постараємося розповісти про креативні промо-футболках. Відмінний рекламний хід був винайдений маркетологами компанії "Marshall Music". Після зміни імені в 2008 році перед ними стояло завдання розрекламувати нову назву. Креативні футболки, із зображеними на них у натуральну величину музичними інструментами, стійками мікрофонів, навушниками, стали дуже популярними і продавалися далеко за межами Кейптауна, де знаходиться студія. Знаменита компанія  "FedEx" розробила футболки, які кожного, хто їх надягав, перетворювала на кур'єра компанії. Таку ілюзію створювали зображення з логотипом компанії. Відома мережа оздоровчих центрів "PowerHouse Health Club" випустила футболки з пластиковим клапаном "для спуску жиру" на них. Це набагато цікавіше,...
Промо-футболки - засіб ефективної реклами Промо-футболки - засіб ефективної реклами
Сьогодні перед кожною фірмою або підприємством стоїть завдання розробки і підтримки свого позитивного іміджу і неповторного стилю. Підтримувати фірмовий стиль компанії неможливо без стильних брендових аксесуарів, таких як фірмові бланки з логотипом і атрибутикою підприємства, візитки, чашки, ручки і, поза сумнівом, футболки. Велика перевага футболок полягає в тому, що на них є багато місця для розміщення логотипу або картинки рекламного характеру, що, звичайно, привертає значно більше уваги потенційних клієнтів, чим ледве помітний логотип на запальничці або ручці. Футболки вже давно визнані маркетологами одним з кращих рекламоносіїв, і для багатьох компаній реклама на футболках - це одна з обов'язкових статей бюджету. Саме тому футболки часто використовуються компаніями для реклами своїх товарів або послуг на різних виставках, семінарах, конференціях. Існує декілька способів використання футболок з рекламною метою. По-перше, футболки можуть бути заохочувальним подарунком для співробітників фірми. Це викликає позитивні емоції у працівників. Вони із задоволенням з'являються у фірмовій футболці з логотипом в громадських місцях у вільний час, і таким чином рекламують свою компанію....
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення