ТОП за тиждень
Футболки з торгового автомата Футболки з торгового автомата
Творець відомих соціальних мереж Джой Ненді запустив в Малайзії мережу торговельних автоматів з створення і продажу ексклюзивних футболок. Поза сумнівом його мета це, в першу чергу, підтримка інтернет-проектів Social Network Cafes Sdn Bhd і Social Network Merchandise, оскільки уся продукція в його вендінгових машинах орієнтована на користувачів соціальних мереж. Дизайн футболок спеціально розроблений для тих, хто любить і використовує в повсякденному житті мережевий жаргон. На футболках зображені впізнанні "кнопочки" і слогани :  "Like", "In a Relationship", "Add as Friend". Перший автомат вже встановлений в торговельному центрі Curve Shopping Centre в штаті Селангор. Сучасна вендінг-машина ідеально підбирає футболку за розміром, оскільки оснащена детальною таблицею розмірів і вбудованою вимірювальною стрічкою. Це означає, що ті покупці, які не знають або сумніваються у своєму розмірі, можуть виміряти себе на місці. Вартість "соціальної футболки" складає 35 малазійських ринггітів, що дорівнює приблизно 11 американських доларів. Це зовсім невисока ціна, якщо футболки виробляються з високоякісної тканини, а Джой Ненді стверджує, що це саме так. До кінця 2014 року...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення