ТОП за тиждень

Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік

Джейсон Садлер збирається заробити 500 000 доларів на футболках за рік

Щорічно більше сотні компаній і фірм платить Джейсону Садлеру за те, що він  користується футболками з їх логотипами,  рекламує їх через соціальні мережі Facebook, Twitter і інші.

Винахідливий американець  збирається отримати прибуток наступного року близько 500 тис. доларів за носіння фірмових футболок. Цей рік приніс Садлеру, за найскромнішими підрахунками більше, ніж  220 тис.  Такого успіху  28-річний засновник сайту IWearYourShirt.com добився завдяки тому, що він проводить рекламну компанію не лише в інтернеті, але і носить рекламовані футболки в повсякденному житті.

Спершу, це може бути схоже на мрію всякого нероби, який хоче стати мільйонером за один день. Але не всім відомо, що співвідношення ціни і якості  у футболках не завжди оптимальне, а дізнатися про це можна тільки на практиці. Цим і займається Джейсон Садлер.

Він щодня міняє  футболку, численні вбудовані шафи купе заповнені повністю, а він усе продовжує міняти одну футболку на іншу з логотипом компанії. Зараз багато людей із задоволенням купляють не просто футболки, а саме рекламні футболки прикрашені логотипом тієї або іншої компанії, але носять вони їх просто так, заради задоволення і інтересу, а заповзятливий Джейсон Садлер надягає їх за певну плату.

Але отримує гроші він не просто так, Садлер дійсно працює. В будь-який час, його можна знайти на Facebook, Flickr, Twitter  або YouTube. Більше того, він пішов далі, і створив декілька команд, які допомагають йому рекламувати футболки.

Джейсон Садлер - автор проекту IWearYourShirt.com, де поміщена його пропозиція рекламодавцям купити футболку, яку він зобов'язаний носити протягом дня.  Така реклама коштує всього один долар в день, це означає, що футболка, яку Джейсон Садлер носитиме впродовж року, обійдеться замовникові в 365 доларів.

Рекламна кампанія Джейсона Садлера набирає великих обертів в Америці. Щодня Садлер оновлює інформацію в Twitter, на його оновлення підписалося вже 15 тис. людей. Він викладає ролики на YouTube і Ustream.tv  і вони користуються там великим успіхом. Відвідуваність його інтернет-проекту IWearYourShirt.com складає 180 тис. унікальних відвідувачів. У Джейсона Садлера в друзях на Facebook є більше 1700 друзів.

Садлер став дуже відомий, його запрошують в різні телевізійні шоу, беруть інтерв'ю. Його творчий підхід до рекламного маркетингу виявився дуже успішним. До проекту IWearYourShirt.com  Джейсон Садлер працював веб-дизайнером, але саме інтернет-маркетинг не лише прославив його, але і збагатив.



Повернутися до списку статей...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення