ТОП за тиждень

Футболка в майбутньому

Футболка в майбутньому

В майбутньому, сподіваюся, технічний прогрес направить свої зусилля на те, щоб зробити наш одяг одночасно легшим і теплішим, м'якшим і міцнішим, цікавішим і безпечнішим.

Футболки вже виробляються з бамбука, щоб зробити тканину м'якшою, а додані в матеріал поліетиленові волокна роблять футболки міцними. Можливо, в майбутньому такий одяг зупинятиме кулю.

Ще один напрям розвитку виробництва футболок - це поєднання функцій одягу і якого-небудь технічного пристрою. Вже сьогодні є футболки-монітори, футболки з еквалайзером, футболки з навушниками. Цілком можливо в майбутньому ми матимемо усе більш цікаві новинки, наприклад, футболка-термос або футболка-навігатор.

Поза сумнівом, нас чекає удосконалення технології друку на футболках. Вже сьогодні на одяг можна перенести практично будь-який малюнок, але ось стійкість зображення, якість друку все ще не ідеальні.

Формування малюнка

Не дивлячись на те, що багато хто вважає за краще викачувати музику з інтернету, а не витрачатися на диски, футболки із зображенням виконавців і груп будуть усе-таки популярні в майбутньому. Адже такий одяг не просто говорить про музичні пристрасті, він відносить свого власника до певної субкультури. Це допомагає налагодити спілкування з однодумцями і сприяє самовираженню. Музиканти у свою чергу шукатимуть усе нові джерела прибутків, оскільки прибутки від продажу пластинок повільно зменшуватимуться. Таким чином, торгівля своїм зображенням на футболці буде приємною надбавкою до зборів від турне.

Більш ніж сьогодні будуть популярні футболки із зображеннями політиків. Цікавитися політикою стало все більше людей, і ця тенденція набиратиме оберти.

Футболки від відомих дизайнерів і брендів збережуть свою популярність. Швидше за все, деякі знамениті торговельні марки вийдуть з моди, а на їхньому місці виникнуть нові імена.

Ну і поширення сервісу друку на футболках за запитом приведе до того, що з'явиться багато індивідуальних дизайнів повсякденного одягу.

Маркетинг

Маркетинг набуватиме все більшого значення. Успіху доб'ється не той, у кого кращий дизайн, а той, хто краще проведе маркетингову кампанію. Усе більше значення матимуть засоби впливу через інтернет, особливо соціальні мережі. Футболка з атрибутикою того або іншого співтовариства або групи - це доки незвіданий ринок збуту.

Економічні чинники

Сьогодні більшість футболок виробляються в Китаї, де люди працюють в поганих умовах за невелику плату. Це не може тривати довго, але ніхто не може передбачити, яким чином економічний розвиток Китаю вплине на виробництво одягу.



Повернутися до списку статей...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення