ТОП за тиждень

Футболки і екологія

Футболки і екологія

Захист довкілля займає думки не лише екологів, але і дизайнерів, що відповідально відносяться до природи. У виробників футболок є два способи вплинути на проблему. По-перше, вони можуть закликати до цього звичайних людей, випускаючи колекції футболок з екологічною тематикою, а по-друге, виготовляти продукцію з еко-материалів і за допомогою технологій, що не завдають шкоди довкіллю.

Одним з перших дизайнерів, хто спробував привернути увагу суспільства до проблеми, була британка Кетрін Хемнетт. Вона боролася за виробництво "екологічної" бавовни і випускала футболки із закличними гаслами в захист природи ще в 80-х роках минулого століття. Тоді вони шокували публіку своєю категоричністю, сьогодні ж гасла "Choose Life" (Вибери життя), "Сlеаn up or die" (Прибери за собою або помри), "Save the future" (Врятуй майбутнє) можна побачити не лише на грінпісовцях, але і на зірках шоу-бізнесу.

Компанія Noir, у тому числі і її засновник Петер Інгверсен, велике значення надає виробництву одягу з органічної бавовни. Для цієї мети компанія заснувала власного постачальника бавовняної тканини високої якості - Illuminati. Нова компанія повинна постачати екологічну бавовну не лише для Noir, але і для інших фірм, що випускають модні футболки з органічної бавовни.

Ще один спосіб виявити інтерес до захисту довкілля - це добродійність. Відомий бренд Guess випустив колекцію джинсів і футболок з екологічно чистих матеріалів з символічною назвою Guess Green. 10% вартості кожної проданої футболки перераховувалися до екологічного фонду Enviromental Media Association, який широко пропагує захист довкілля. Етикетки футболок Guess Green виконані з переробленого паперу, що також говорить про серйозність намірів компанії.

Особливо відзначилася компанія Coca - Cola в 2008 році. Звичайно, футболки це не основний продукт компанії, але як носій реклами вони використовуються досить часто. У 2008 році кожен спортсмен, що брав участь в Олімпійських іграх, отримав в подарунок від Coca - Cola білу футболку з написом "I' m From Earth". У цьому не  було б нічого незвичайного, якби футболки не були виготовлені з особливого матеріалу. Для виробництва футболок використовувалися перероблені пластикові пляшки з-під популярного напою. В цілому на проект було витрачено близько двохсот тисяч пластикових пляшок загальною вагою до 6 тонн. Слід сказати, що новий матеріал має масу достоїнств, він міцний, стійкий до дії сонця, солоної води.

Така акція посприяла розвитку нових технологій, як в США, так і в Китаї. І сьогодні деякі фірми налагоджують масове виробництво одягу з переробленого пластика.



Повернутися до списку статей...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення