ТОП за тиждень

Найцікавіша реклама на футболках

Найцікавіша реклама на футболках

Футболка вже давно визнана сучасним носієм ідей і інформації. Багато компаній з успіхом використовують промо-футболки в рекламних цілях. Їх дарують співробітникам і клієнтам, роздають як сувеніри на виставках.

Більшість рекламних футболок виглядають дуже просто. Це однотонний одяг із зображеним на ній фірмовим логотипом компанії. Але в рекламному середовищі особливо цінуються цікаві незвичайні рішення. У цій статті ми постараємося розповісти про креативні промо-футболках.

Відмінний рекламний хід був винайдений маркетологами компанії "Marshall Music". Після зміни імені в 2008 році перед ними стояло завдання розрекламувати нову назву. Креативні футболки, із зображеними на них у натуральну величину музичними інструментами, стійками мікрофонів, навушниками, стали дуже популярними і продавалися далеко за межами Кейптауна, де знаходиться студія.

Знаменита компанія  "FedEx" розробила футболки, які кожного, хто їх надягав, перетворювала на кур'єра компанії. Таку ілюзію створювали зображення з логотипом компанії.

Відома мережа оздоровчих центрів "PowerHouse Health Club" випустила футболки з пластиковим клапаном "для спуску жиру" на них. Це набагато цікавіше, ніж слогани, що набридли усім.

Індійські рекламники використали схожу ідею для реклами дієтичної Коли. Вони зображували на футболках розмітку. Це означало - ось наскільки ви ушиєте свій одяг, якщо питимете дієтичну Колу замість звичайної.

Ще одна цікава ідея. Цього разу мова піде про Швейцарію. Одна з мереж громадського харчування в боротьбі з конкурентами за клієнтів помістила меню своїх закладів на футболках офіціанток. Природно, читати назви блюд набагато приємніше з грудей красивої дівчини, чим з папірця.

Для самих ярих прибічників пива датська пивоварна компанія випустила футболки з пластиковими підставками під кухоль або пляшку. Володарі пивного черевця оцінили цей хід, адже тепер можна насолоджуватися улюбленим напоєм лежачи на дивані і не зазнаючи ніякого дискомфорту при цьому.

Колумбійський центр пластичної хірургії випустив оригінальні жіночі футболки з написами "до" на спині і "потім" на грудях. Так вони зобразили, наскільки деякі жінки міняються, скориставшись послугами центру.

Цікаве рішення для спортивного одягу, коли зображення на футболці придбаває особливе значення після занять спортом. Так канадський тренер знаменитостей Роланд Семпрі випустив промо-футболки з намальованою шкалою часу, яка показувала якість тренування з урахуванням кількості поту, що просочував одяг спортсмена під час занять. А бразильське агентство "Talent" скористалося для розкрутки футболками, на яких із-за поту проявлялося зображення медалі на стрічечці.



Повернутися до списку статей...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення