ТОП за тиждень

Промо-футболки - засіб ефективної реклами

Промо-футболки - засіб ефективної реклами

Сьогодні перед кожною фірмою або підприємством стоїть завдання розробки і підтримки свого позитивного іміджу і неповторного стилю. Підтримувати фірмовий стиль компанії неможливо без стильних брендових аксесуарів, таких як фірмові бланки з логотипом і атрибутикою підприємства, візитки, чашки, ручки і, поза сумнівом, футболки.

Велика перевага футболок полягає в тому, що на них є багато місця для розміщення логотипу або картинки рекламного характеру, що, звичайно, привертає значно більше уваги потенційних клієнтів, чим ледве помітний логотип на запальничці або ручці. Футболки вже давно визнані маркетологами одним з кращих рекламоносіїв, і для багатьох компаній реклама на футболках - це одна з обов'язкових статей бюджету.

Саме тому футболки часто використовуються компаніями для реклами своїх товарів або послуг на різних виставках, семінарах, конференціях.

Існує декілька способів використання футболок з рекламною метою.

По-перше, футболки можуть бути заохочувальним подарунком для співробітників фірми. Це викликає позитивні емоції у працівників. Вони із задоволенням з'являються у фірмовій футболці з логотипом в громадських місцях у вільний час, і таким чином рекламують свою компанію.

По-друге, футболка може служити прекрасним сувеніром для партнерів або клієнтів. Подарунки - це завжди приємно, це викликає позитивні емоції, викликає додатковий інтерес до товару або послуги, які рекламуються.

Відомо, що після виставок, які проводяться для залучення нових клієнтів, сміттєві кошики доверху наповнені поліграфічною рекламною продукцією. Але ніхто не викидає футболку. Залишаючи її собі, людина пам'ятає, куди потрібно звернутися у разі, якщо їй знадобиться цей товар або послуга. Крім того, вона сама продовжує рекламувати компанію, з'являючись в дарованій футболці в магазинах, спортзалах і кафе.

Обов'язково потрібно потурбуватися, щоб футболки з рекламним зображенням були різних розмірів.  При цьому не має значення, кому саме футболки призначені співробітникам або ж клієнтам. Щоб реклама була дієвою, футболки мають бути зручними і красивими, інакше люди їх не носитимуть.

Є ще один спосіб використання футболок в рекламних цілях. Компанія випускає велику партію промо-футболок з рекламним зображенням і передає їх для продажу в магазини одягу. Але рекламний хід має бути добре продуманий. Ніхто не захоче купувати і носити футболку просто з назвою фірми. Промо-футболки повинні викликати інтерес у великої кількості покупців, інакше реклама не подіє. Наприклад, датська пивоварна кампанія випустила футболки із справжньою підставкою для пляшки пива. Володарі пивного черевця оцінили гумор.

Такі відомі компанії як "FedEx", PowerHouse Health Club з успіхом використовували цей спосіб реклами.



Повернутися до списку статей...
Футболка успішно добавлена в кошик.
Повернутись до покупок
Оформити замовлення